A végén minden jó. Ha nem jó, az nem a vége.

Győzni jöttem!

Győzni jöttem!

Mi lesz holnap?

2018. február 28. - Dinamika

Ma felhívtam a sugaras osztályt, hogy megérdeklődjem: vajon az antiepileptikumot sem szabad szedni a műtét előtti napokban? Van ugyanis egy olyan szabály, hogy sugárműtét előtt és után 3-3 napot szüneteltetni kell minden rákgyógyszert. Hétfő reggel még ugyan bevettem a délelőtti adagomat, de aztán észbe kaptam és többet nem szedtem. Ott maradt viszont a kérdés, hogy vajon az antiepileptikummal mi a helyzet? Gyanítottam, hogy az mehet (elvégre kinek jó, ha kapok egy újabb rohamot a műtétet megelőzően? Plusz azt TILOS egyik napról a másikra abbahagyni), de már gyanítottam én sokmindent...

Nagy meglepetésemre nem csak, hogy átkapcsoltak a sugár osztályra, de addig adogatták a kagylót, míg egyenesen Bajcsay doktor "kezébe" kerültem, aki nagy örömmel mondta, hogy pont most végeztek a tervezésemmel, nagyon szépek(!) az áttéteim és sima ügy lesz a műtét! Az antiepileptikumot ne hagyjam abba és ha akarom, akkor ihatok Glicerint is, bár a képek alapján nincs igazán ödéma a tumorocskáim körül. Mondjuk arra készüljek, hogy a három kis kretént egy fekvésből megkezelik, ami azt jelenti, hogy 45 percig fog tartani a művelet. Ha kell, akkor persze tudunk szünetet tartani, de készüljek úgy, hogy nem, mert ha ügyes vagyok és sikerül mozdulatlannak maradnom, akkor még az is lehet, hogy gyorsabban megvagyunk. Hű!

Azért valljuk be, szerintem ez most nekik orvosoknak is izgalmas! Én legalábbis baromira örülnék neki, ha átvenné egy robot a rizikósabb melóimat :-) A mai napig imádom nézegetni, ahogy a robotporszívóm dolgozik, olyankor én is úgy tartom, hogy takarítok, miközben csak a kis rabszolgámat felügyelem. Ez meg egy jóval nagyobb rabszolga!

íme tehát a videó a holnapi műtétről:

 

Leírni nem tudom mennyire várom és hihetetlen szerencsésnek érzem magam, hogy ez megadatik... nincs 2 hónapja, hogy ez a kezelés elérhető Magyarországon, és jelenleg ez a világon fellelhető lehető legfejlettebb technológia!!! 

Délre megyek be, délután lesz a műtét és ha netán még nem mondtam volna: nagyon szeretlek titeket!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyoznijottem.blog.hu/api/trackback/id/tr4213705658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása