A végén minden jó. Ha nem jó, az nem a vége.

Győzni jöttem!

Győzni jöttem!

Programozás - másképp

2017. december 20. - Dinamika

Az elmúlt két hétben rengeteget programoztam - csak épp nem online, hanem offline.

Voltunk hivatalos fogadáson, Bécsben (karácsonyi vásárok!), jógázni, munkahely-látogatáson, moziban (2x is!), színházban, macaron workshopon, tangó évzárón, barátnős karácsonyozáson és visszatértem a tanításhoz is! Emellett természetesen jártam háziorvosnál, EKG-n, laboron, a sebészemnél és onkológiai kontrollon is, mert persze az életemnek ezek még mindig fontos részei...

Már rögtön 7.-én együtt töltöttem a napot egy barátnőmmel, aki meglepetésszerűen hazajött Japánból előadni egy konferencián és 8 órát egyhuzamban végigbeszélgettünk. Ha még lett volna suli, csak egy egyórás ebéd fért volna bele... és ez csak egy azok közül a programok közül, amelyek így hosszabbak, vagy egyáltalán csak megvalósíthatóak lettek azzal, hogy én felszabadultam.

Volt időm kicsit bányászkodni is a neten és rendeltem megint egy halom egészséges dolgot, amellett, hogy időközben megjött a présgépem Amerikából! De ezekről lesz majd egy teljes, másik poszt.

Hihetetlen, de megint úgy érzem, mintha el lennék úszva mindennel, mert már nincs kifogásom nemet mondani (és nem is szeretnék!) és most egyszerre esnek rám a halogatott programok meg az aktuális adventi teendők. Januártól újra kellene, hogy rendszer legyen az életemben, de addig jó kiélvezni, hogy addig alszom amíg szeretnék, és csak olyasmiket csinálhatok, amik a legjobban esnek. :-)

Szóval ezer bocs, meg egy anyamedve, de ezért maradt el a blogírás is. Fejben ugyan már megy a nagy tervezet, hogy a blogot átpakolom egy saját honlapra(!), amit én fogok készíteni és vezetni, de egyelőre még nem merek komolyabb projektbe fogni, amíg van ezer más dolog is. Itt az év vége, az elszámolások ideje, sőt, lassan már kezdődhet a visszaszámlálás is a táppénzből...(?)

Nagyon rég nem utaztam komolyabban külföldre, és bár ez egyelőre tiltott is (részben a betegállomány miatt, részben meg mert a repülés még mindig kockázatos a fejemet illetően), kezd hiányozni és kezdek komolyan gondolkozni rajta, hogy hova menjek next time? Mondjuk március magasságában. Sok az ötlet és a lehetőség, kevés a konkrétum. Versenyben van Dél-Amerika, Japán és egy zarándokút is, de az majdnem tuti, hogy egy hónapnál hamarabb sehonnan sem jönnék vissza. Miután erről az évről benn maradt az összes szabadnapom a munkahelyi rendszerben, erre elvben lesz is lehetőségem. 

De legyen ez a jövő év nagy kérdése/projektje.

Most az a legfontosabb, hogy az "EKG-n normál görbe, SR, QTcB:408 ms", "laborban Gr1 leukocytopenia(fvs:3,5 G/l)", a "CT vizsgálat lényegében változatlan státuszt igazolt, a lépben leírt bizonytalan gócot obszerváljuk", valamint az "MRI jelentős regressziót véleményezett".

A kövi havi gyógyszeremet megkaptam és dacára annak, hogy a laborom alapján rég nem látott csúcson van az immunrendszerem, már ötödik napja betegeskedem (nátha, szia, hiányoztál!). De hát ezt már kezdem megszokni, az lenne a gyanús, ha egyszerre lennének jók a leleteim is, meg az állapotom is :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://gyoznijottem.blog.hu/api/trackback/id/tr5713513765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása