A végén minden jó. Ha nem jó, az nem a vége.

Győzni jöttem!

Győzni jöttem!

Az idei Mikulás...

2017. december 07. - Dinamika

nekem (még?) nem hozott semmit, csak vitt dolgokat.

Elvitte például a Zöld Rókát. Hüpp. Egyszerűen mert nem tudtam 3 óra alatt megírni egy olyan applikációt, amire "tanítási időben" két napunk volt. Igaz, hogy ez már nem a tanítási idő, de sajnos nem vagyok még felgyorsulva... Szerintem ez volt eddig a legnehezebb orientation vizsga, de tudom már jól, hogy itt nem szabad másra mutogatni, el kell fogadni, hogy amíg diák vagy, a hülye is mindig te vagy.

Szóval tegnap felbontottuk a szerződést.

De ért egy sokkal sokkal jobb hír is, megjött ugyanis a hétfői MRI leletem és FIGYELEM FIGYELEM már csak három áttétem van! HÁROM! Azok is jóval kisebbek, mint augusztus végén!!! A Miki gyakorlatilag elvitt hatot!

Nincs még vége a harcnak, de ez akkora eredmény, hogy mindenki a plafonon van örömében én pedig szoktatom magam a gondolathoz, hogy valamikor jövő év elején visszamenjek dolgozni... Még adventozok, pihengetek, tanulok és olvasok végre valami nem szakmait is, nem beszélve a rengeteg baráti és családi programról, amik halasztásba kerültek a prog. suli miatt, de lassan... lassan... lehet készülődni, hátha. :-) 

Ilyenkor az az érzésem, hogy valaki ott fenn nagyon szépen rendezgeti a dolgaimat és felrémlik bennem a mondat is, amit majd a síromon szeretném ha látna az utókor, miszerint: Mikor Isten az időt teremtette, eleget teremtett.

 A Green Foxból ezek szerint elég volt a három hónap is, de számomra talán bőven több van még! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://gyoznijottem.blog.hu/api/trackback/id/tr413452257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása