A végén minden jó. Ha nem jó, az nem a vége.

Győzni jöttem!

Győzni jöttem!

Négy áttét

2017. június 03. - Dinamika

A sürgősségi MRI ugyanolyan volt, mint a rendes, leszámítva, hogy be kellett előtte mennem egy éppen rendelő doktornőhöz ambulánsan. Persze ezt már csak az MRI épületében tudtam meg... Szóval visszamentem a dermatoonkológiára, elmondtam a sztorimat a dokinőnek, aki meghallgatott és lejegyzetelt mindent, majd azzal engedett utamra, hogy biztos csak fertőzés...

Eddigre már (kedd óta) csak úgy léteztem, hogy bevettem egy Quarelin-t, valahányszor elkezdett fájni a fejem. Miután sürgősséginek voltam odarendelve, azonnal megcsinálták a vizsgálatot és azzal engedtek utamra, hogy menjek másnap 11-re a leletért.

Másnap fél 11-kor csöngött a telefonom, a doktornő asszisztense volt. Az érdekelte, hogy merre vagyok épp és mikor fogok beérni? Nos, pont a jó kis álmomból vert fel, de ez a hívás elég beszédes volt. Azonnal indultam, de előtte szóltam Apának, hogy ez azért furcsa hívás volt, szerintem nem jelenthet jót.

11:11-re értem a Kék Golyó utcába. Az orvosom személyesen lejött a rendelőbe. Vártam még egy darabot, majd behívtak. Sosem felejtem el az első mondtatot: "Hát, ez nem lett egy jó lelet". Majd elkezdett mesélgetni róla, hogy most akkor át kéne mennem az Amerikai útra és beszélnem XY doktor úrral, aki meg fogja csinálni a műtétem. Hallgattam, hallgattam, majd kiszakadt belőlem: "voltaképpen hány áttétem van?" "Négy." Kettő nagy műthető helyen és kettő kicsi nem tudom hol. "Gondolom itt a family"- mondta az orvosom. Én meg néztem rá boci szemekkel, hogy "Dehogy!" Én csak a leletemért jöttem... Hát, akkor hívjam fel őket, annyi időm még úgyis lesz, mert kell majd a sebésznek az MRI-ről a CD-m.

Felhívtam Apát, majd Anyát. Anya már a Moszkván volt (hallotta Apától, h valszeg nem kapok jó híreket). Miután megjött, még ott kellett maradnunk, amíg meg nem lett minden és indulhattunk át az Amerikai útra taxival.

Az Amerikai útra aztán nem csak mi érkeztünk, de az öcséim és Apukám is, szinte egy időben. Ugyanakkor a sebész megnézte a CD-t majd közölte, hogy igazán jól nézek ki, nincs is semmi bajom :-) Azután persze hozzátette, hogy nem vagyok akkut életveszélyben, így a következőket tudná mondani: igyak napi 3x0.5 dl Glicerint és egyek MEDROL-t reggel és este, majd fáradjak vissza a kórházba szerda reggel, csütörtök reggel pedig kiveszi, amit ki kell.

Az első gondolatom erre az volt, hogy "Hurrá, tudok menni holnap a babaúszásra, vasárnap pedig a jó kis Anyák napjára!" :-) 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyoznijottem.blog.hu/api/trackback/id/tr6012562279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása