A végén minden jó. Ha nem jó, az nem a vége.

Győzni jöttem!

Győzni jöttem!

Nem érdem, hanem állapot

2017. november 28. - Dinamika

Sajnos Stella Young már nincs köztünk, de az alábbi beszédét fantasztikusnak tartom és nagyon gyakran gondolok rá, amikor valaki elkezd sajnálni, vagy hősnek aposztrofálni. 

Megtisztelő persze, ha példát láttok bennem valamire és Stellával ellentétben én nem szeretném elérni, hogy az legyen a norma, hogy valaki beteg. Viszont higgyétek el, hogy hasonló helyzetben, ha az életetekről lenne szó, ti is ugyanígy harcolnátok.

Nekem azok az emberek a leginspirálóbbak, akiknek nincs semmi (látható) bajuk, mégis megvívják a hétköznapok ÓRIÁSI csatáit. Dohányzásról leszokás, száraz november, emberek megmentése, gyermekek nevelése, pár kiló leadása, barátokkal való törődés, idősek ápolása, a munka tisztességes elvégzése akkor is, ha nincs aki ellenőrizze... tovább is van, mondjam még? A hőseim vagytok! <3

Fogadjátok szeretettel:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyoznijottem.blog.hu/api/trackback/id/tr413384469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása