A végén minden jó. Ha nem jó, az nem a vége.

Győzni jöttem!

Győzni jöttem!

Gerson-terápia - az előkészületek

2017. október 16. - Dinamika

Hétfőn (még 9.-én) megkaptam Maritól, a Gerson-terapeutától az olvasnivalókat: a leírást a módszerről, tanulmányt a kávés beöntésről, valamint recepteket.

Kedden visszaírtam neki, hogy továbbra is érdekel a módszer, mikor tudunk beszélni?

Szerda este felhívtam. Nagyjából fél órát beszéltünk és a következőkre jutottunk:

Megbeszéltünk egy időpontot, amikor mindent egyben végig csinálunk, azaz részletesen meg (ki-) vizsgál, majd leadja az oktatást. Ez egy egész napos program lesz, 9-től úgy 4-ig vagy 5-ig tart és jöhet velem bárki, sőt, az csak még jobb, ha jön. Először októben 30.-a hétfőt ajánlotta, de miután az 3 hét múlva lesz és ez egy lassú terápia gondoltam plusz 3 hét nem árthat és megkértem, hogy legyen inkább november 20. Az lesz ugyanis az első szünnap a szoftveriskola második 5 hetes szakasza után, és valamikor akkor lesz a novemberi CT-m, meg kontrollom is az Onkológián. 

Abban egyeztünk meg, hogy addig azért elkezdek rákészülni, mégpedig a következő módokon:

1. Beszerzem a présgépet. Ez egy nagyon fontos feladat, a minőség pedig mindenek előtt levő szempont. Legjobb a Nordwalk juicer, de tudja még ajánlani az Omega, vagy az Angel márkákat. Miután van idő, a kutatást Apura bízom, de természetesem én is fogom nézegetni a netet valami remek ajánlatért, illetve ha tudok szerezni embert, akkor kölcsön fogok kérni egyet (a pszichoterapeutám legalábbis említett valakit).

2. Egyeztetek a kontakt személlyel, aki a desztillált vizet szállítja nekik és egy budapesti kórházban dolgozik és veszek tőle vizet. Elvben mindent (ivás, főzés) csak ezzel lehet csinálni, hogy ne vigyek be a szervezetembe klórt. B verzió, hogy veszek egy desztilláló gépet.

3. Elkezdek Béres Cseppet szedni, mégpedig nagy dózisban (napi 3x 40-50 csepp). Emellé pedig Béres C-vitamint (1000 g-os).

4. Rendelek és elkezdek D-vitamint szedni szigorúan természetes olaj formában. Kaptam hozzá honlapot, hogy honnan vásároljak.

5. Beszerzek bio lenmag olajat, szintén ajánlott helyről.

6. Elkezdek pro-biotikumot szedni, amit az ő oldalán tudok megrendelni.

7. Beszerzek bio kávét és beöntő készüléket és elkezdem a beöntéseket.

8. A korábban küldött receptekből kezdek magamnak főzögetni és nagyon szigorúan eszem minden nap reggelit, ebédet és vacsorát, előttük pedig egy kis salátát, amit lenmag olajjal öntök le.

9. A lenmag olajon kívül nem használok más zsiradékot, és minden állati fehérjét is mellőzök.

10. Lecserélem a takarító és kozmetikai szereimet bio verziókra. Előbbi nem, de utóbbi elég nagy kihívás. Leginkább az alapozó, ami problematikus, mert az így is évekbe telt, hogy találjak ideálisat. Meg persze az arckrémek...

Őszintén szólva már ennyi változtatást beiktatni is kemény dolog, de mindent meg fogok csinálni (fokozatosan), mert nem tűnnek ártalmasnak. Kivéve a beöntéseket. Azt még nagyon át kell gondolni, mert nem szeretném, hogy kimossa belőlem a gyógyszert.

Nem vagyok tőle boldog, hogy gyógyszert kell szednem, de sajnos tudom, hogyha az nem lenne, most én sem koptatnám itt a billentyűzetet... szóval Gerson forever és kibírok mindent, de a gyógyszeremet most még senki ne próbálja elvenni!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyoznijottem.blog.hu/api/trackback/id/tr6612955355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása