A végén minden jó. Ha nem jó, az nem a vége.

Győzni jöttem!

Győzni jöttem!

Epilepsziás roham

2017. augusztus 27. - Dinamika

Nagyjából minden a tervek szerint alakult egészen csütörtök délutánig.

A délután - este Gerdáéknál olyan volt, mint diák koromban a csereutak. Amint leszálltam a vonatról, Gerdáék azzal fogadtak, hogy megtervezték a teljes programot. Voltunk a főtéren ország és karnevál tortáját enni, aztán átugrottunk Ausztriába és megnéztem hol menekültek át a magyarok '56-ban, este meg Bozsokon vacsiztunk egy szupi étteremben (el is küldtem Fruzsinak).

Másnap délelőtt Anitához mentünk kávézni, majd egy menüs helyre ebédelni, végül a Deck nevű cukrászdába fagyizni. Innen vittek ki a pályaudvarra, ahol feltettek a vonatra.

Nos, nem utaztam sokáig.

Zöld vonat volt, azt konstatáltam, hisz egy ilyet sikerült odafelé lekésnem.

Ráadásul a neve is Szent Márton IC.

Kabinos volt, és az én fülkémben rajtam kívül még egy férfi ült. Jött a kalauz és kicsit bajlódott az elektronikus helyjegyemmel, de más baj nem történt.

A következő kép, hogy ugyanott ülök, velem szemben van egy nő és beszélgetünk. A vonat áll. Azt mondja nemsokára jönnek a mentők. Két férfi a folyosóról minket néz. Aztán egyszer csak leesik a tantusz: Kiért jönnek a mentők???

Értem.

Nemsokára meg is érkeznek. Besegítenek a kocsiba. odafelé kikérdezgetnek. Elmondok mindent. Valamikor felhívom anyát, hogy legalább valaki tudja hol vagyok. Bevisznek egy fura helyre (talán a traumatológia), függönyök választják el a gumilepedővel borított ágyakat.

 Újabb eret szúrnak rajtam (ismét nagyon fáj), majd mondják, hogy meg CT-znek. A CT gép elég modernnek tűnik, legalábbis nem cső, csak egy karika. Megvizsgálnak kontrasztanyag nélkül, majd kihúznak, mondván, hogy inkább MRI lesz.

Aztán később visszatolnak, hogy mégis kontrasztanyagos CT. Elvégzik.

Szólnak, hogy itt a Gerda.

Gerda szabadkozik, hogy sógornő jelöltnek mutatkozott be. Végül vele és anyukájával engednek ki.

Közben egy esti járattal megérkezik anyu is. Mi kapjuk a hálószobát, Gerda anyuja és Árpi alszanak a nappaliban, Gerda a szobájában. Reggel a hajnali 7-es vonattal távozunk. Sok variáció volt (mind Gerdáék, mind Balu felajánlotta, hogy kocsival fuvaroz), de ez tűnt a legkézenfekvőbbnek.

A vonat a Keletibe érkezett és Apa a pályaudvaron várt minket.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyoznijottem.blog.hu/api/trackback/id/tr3412784082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása