A végén minden jó. Ha nem jó, az nem a vége.

Győzni jöttem!

Győzni jöttem!

A fájdalmak vége

2017. augusztus 27. - Dinamika

A hetek óta tartó fájdalmaimnak végül a gyógytorna, az úszás (két naponta), valamint a Bowen-kezelés vetett véget.

Ez utóbbi egy speciális technika, aminek az a lényege, hogy egy Bowen-kezelő megnyomkod bizonyos pontokon. Aztán kimegy pár percre , majd visszajön és újra megnyomkod. Ezt így háromnegyed órán át.

A folytatásban pedig igyekeztem tartani magamat a kétnaponta való úszásra járáshoz és a kímélő életmódhoz. Ez fontos is volt, hiszen Augusztus utolsó teljes hetére bőséges programot terveztem:

Hétfő: Tango est (Milonga)

Kedd: Nyíregyháza LEGO gyár, Debrecen: National Instruments

Szerda: Szombathely Gerdáékkal

Csütörtök: Nagypapám gyászmiséje

Csütörtök - Vasárnap: Mensa Tábor a Balatonon.

Ez volt tehát a terv. de a valóság sajnos másképp alakult...

A bejegyzés trackback címe:

https://gyoznijottem.blog.hu/api/trackback/id/tr5612780716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása