A végén minden jó. Ha nem jó, az nem a vége.

Győzni jöttem!

Győzni jöttem!

Mellkas-has-kismedence CT

2017. december 02. - Dinamika

Keddre voltam kiírva CT-re 13:00-ra és miután ismerem már a rendszert (és a recepciósok is ismernek már elég jól) úgy döntöttem, hogy emiatt nem hiányzom a suliból, csak elmegyek utána. Távoztam én már a képalkotó épületből hajnali fél egykor is (egy 19:30-ra kiírt vizsgálat után), úgyhogy úgy gondoltam ez nem lesz különösebb probléma. Egy ilyen CT/MRI ugyanis minimum 2-3 órás program és az oda-vissza úttal már rögtön 4-nél tartunk alaphangon.

Nos, tévedtem egy kicsit, mert hiába értem oda 18:30-ra, azt mondták, hogy a doktornő már nem fogja megcsinálni a vizsgálatomat, jöjjek vissza másnap. Hm... Ha a doktornő nem ér rá, nem ér rá, de végül megegyeztünk, hogy akkor visszajövök szerdán este 18:00-ra és ennek megfelelően át is húzták tollal a beutalómon szereplő időpontot és beírták az általam kívántat (hello több hetes előjegyzés).

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyoznijottem.blog.hu/api/trackback/id/tr4713402571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása