A végén minden jó. Ha nem jó, az nem a vége.

Győzni jöttem!

Győzni jöttem!

Tíz áttét...

2017. augusztus 30. - Dinamika

Hétfőn megkezdődött a gyógyszeres kezelésem, keddre viszont sikerült kiharcolni egy MRI-t. 

Reggel mentünk és kb. azonnal behívtak, mégis több mint két óra volt a teljes procedúra.

A 18-as épületben már névről ismernek az ápolók, ezúttal sikerült elsőre vénát szúrni, mindenki nagyon kedves volt. Szerintem soha nem ugyanolyan két MR vizsgálat, hiába keresem a mintázatokat, mindig valahogy más.

Mindenesetre a lelet péntek helyett már ma meglett és röviden és velősen: tíz kis rohadék van a fejemben.

Ebből a tízből van egypár jelentéktelen (értsd egy cm-nél kisebb), de a legnagyobb mintegy 2,3 x 2,4 cm, és a második is hasonló méret, ami egyfelől aggasztó, másfelől megnyugtató, hogy legalább le van írva. A szombathelyi CT szerint ugyanis a legnagyobb áttétek 1,8 cm-esek voltak.

A jó hír az, hogy ezek most semmilyen tünetet nem okoznak (bár az öcsém szerint említett aura érzés lehet, hogy néha befigyel, ha nem is tudom pontosan mi az), így alapvetően tudom élni az életemet.

Ennek megfelelően tegnap MRI után a Majorkában ebédeltünk, utána meg találkoztam írisszel, akivel hét(!) órán keresztül hédereltünk a városban. Kávéztunk, sétáltunk, spanyol étteremben vacsiztunk és beszélgettünk, beszélgettünk, beszélgettünk :-)

De nem panaszkodhatom a mai napra sem, ami úgy indult, hogy a gimiben osztályozó vizsgáztattam, utána felugrottam a lakásomba (vendég váltás miatt), aztán ebéd, hazajövetel, unokaöcsizés, majd este mozi a nővéremmel meg a "sógornő jelöltemmel" :-)

Szóval élem az életemet, viszem a fejemben lakó kis rohadékokat a jobbnál jobb programokra és közben rendületlenül reménykedem, hogy ez végre egy király gyógyszer és amíg nem figyelnek oda szépen kinyírja őket...

A bejegyzés trackback címe:

https://gyoznijottem.blog.hu/api/trackback/id/tr9012791808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása